W czasie szkolenia uczestnicy poznali: wizerunek i zakres obowiązków pracy kelnera; zasady przygotowania sali konsumenckiej (odpowiedni dobór bielizny i zastawy stołowej); techniki nakrywania stołów; techniki przenoszenia tac i zastawy stołowej; metody obsługi gościa oraz zasady podawania wina, kawy i herbaty.
W czasie zajęć można było zdobyć nie tylko wiedzę teoretyczną ale także praktyczną. Uczestnicy uczyli się m.in.: w profesjonalny sposób rozkładać nowe i zbierać zużyte obrusy, składaćw różne formy serwety bankietowe, przenosić do trzech talerzy jednocześnie na jednej ręce, sporządzać różne rodzaje kawy.
Kurs zakończył się egzaminem potwierdzającym zakres zdobytej wiedzy przez uczestników, czego potwierdzeniem było otrzymanie odpowiednich certyfikatów. W ramach szkolenia zapewniono obiad i odwozy do miejsca zamieszkania.
Opiekun kursuAneta Masternak