Ustalenie wysokości należnego świadczenia odbywa się na podstawie pisemnego zgłoszenia wypadku podpisanego przez Ubezpieczonego (opiekuna prawnego) oraz dokumentacji medycznej (systemem bez powoływania komisji lekarskiej).
W uzasadnionych przypadkach stopień trwałego uszczerbku na zdrowiu może być ustalany na podstawie badań przeprowadzonych przez lekarza.
Do zgłoszenia należy dołączyć kopię legitymacji placówki oświatowej.
Pomoc w zakresie dokumentacji szkody można uzyskać za pośrednictwem infolinii: 801 120 000 lub (+48) 22 501 60 00
Druk zgłoszenia szkody dostępny jest na stronie Compensa - compensa.pl bądź w sekretariacie szkoły.
W razie pytań proszę o kontakt z przedstawicielem: Teresa Duniec-Łuksza, tel. 603 939 172
Karta zalet [PDF, 361KB]OWU NNW Szkolne [PDF, 1MB]Skan polisy [PDF, 1MB]Zgłoszenie szkody - druk [PDF, 123KB]Zwrot kosztów dojazdu [PDF, 57KB]