Drodzy Uczniowie,

Serdecznie zapraszam Was wszystkich do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym organizowanym w naszej szkole.

Zadaniem konkursowym jest wykonanie autorskiego zdjęcia związanego z tematem konkursu i wzbogacenie go cytatem lub własną sentencją dotyczącą zdrowia psychicznego. W przypadku użycia cytatu konieczne jest podanie jego autora. Praca konkursowa ma mieć formę zdjęcia z tekstem poza jego obrębem. Obowiązuje format .jpg. Na pracach nie wolno umieszczać danych uczestnika. Należy je podać w treści maila, w którym praca zostanie wysłana w formie załącznika.

Prace konkursowe należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 20 stycznia 2023r.

Każdy uczestnik może nadesłać jedno samodzielnie wykonane zdjęcie wzbogacone cytatem lub własną sentencją.

Podczas oceny prac konkursowych będzie brana pod uwagę zgodność z podaną tematyką oraz inwencja twórcza, oryginalność i pomysłowość.

Informacje o konkursie są dostępne w wiadomości na e-dzienniku, stronie internetowej szkoły oraz na Facebooku.

W przypadku pytań bądź wątpliwości informacji udziela psycholog szkolny p. Klaudia Bystrzak.

REGULAMIN KONKURSU:

  1. Przedmiotem konkursu jest autorskie zdjęcie wzbogacone cytatem lub własną sentencją dotyczącą szeroko pojętej problematyki zdrowia psychicznego konkurs jest przeznaczony dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pyrzycach.
  2. Cele konkursu:
    - przybliżenie i zainteresowanie uczniów i młodzieży problematyką zdrowia psychicznego, dbania o jego prawidłowy rozwój, dostrzegania i unikania zagrożeń
    - rozwijane kreatywności
  3. Każdy uczestnik może nadesłać jedno samodzielnie wykonane zdjęcie wzbogacone cytatem lub własną sentencją. W przypadku użycia cytatu konieczne jest podanie jego autora. Praca konkursowa ma mieć formę zdjęcia z tekstem poza jego obrębem. Obowiązuje format .jpg. Na pracach nie wolno umieszczać danych uczestnika. Należy je podać w treści maila, w którym praca zostanie wysłana w formie załącznika. Jedyną drogą dostarczania prac jest ich przesłanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Prace konkursowe przesłane po wyznaczonym terminie nie będą ocenianie.
  5. Prace konkursowe nie mogą zawierać treści niezgodnych z prawem, naruszających czyjąś godność lub promujących przemoc.
  6. W przypadku fotografowania osób uczestnik konkursu zobowiązany jest do uzyskania ich zgody na publikację prac.
  7. Ocena prac konkursowych: Komisja konkursowa dokona oceny prac i przyzna nagrody. Prace zostaną ocenione na podstawie następujących kryteriów:
    - merytorycznie (zgodność pracy konkursowej z podaną tematyką)
    - inwencji, oryginalności i pomysłowości przedstawionego tematu
  8. Przesłanie prac konkursowych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na powielanie danych osobowych jej autora oraz publikowanie i prezentację prac przez organizatorów konkursu.
  9. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi w gabinecie psychologa szkolnego dnia 25 stycznia 2023r.. Szczegółowe informacje zostaną przekazane laureatom przez e-dziennik z odpowiednim wyprzedzeniem.
  10. Termin składania prac: prace konkursowe należy przesłać do 20 stycznia 2023 roku na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku pytań bądź wątpliwości informacji udziela psycholog szkolny p. Klaudia Bystrzak.

 

Zapraszam do udziału w konkursie!

© 2024 ZS Nr 2 CKU
Realizacja: Wojciech Grabowski
Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies - przeczytaj więcej zaakceptuj