Zasady likwidacji szkód COMPENSA
Ustalenie wysokości należnego świadczenia odbywa się na podstawie pisemnego zgłoszenia wypadku podpisanego przez Ubezpieczonego ( opiekuna prawnego ) oraz dokumentacji medycznej ( systemem bez powoływania komisji lekarskiej ).
W uzasadnionych przypadkach stopień trwałego uszczerbku na zdrowiu może być ustalany na podstawie badań przeprowadzonych przez lekarza.
Do zgłoszenia należy dołączyć kopię legitymacji placówki oświatowej.
Pomoc w zakresie dokumentacji szkody można uzyskać za pośrednictwem infolinii: 801 120 000 lub (+48) 22 501 60 00
Forma zgłoszenia szkody:
- pisemne za pośrednictwem poczty na adres: 02-342 Warszawa, Al. Jerozolimskie 162
- osobiście w każdej placówce terenowej COMPENSY: oddział w Szczecinie - ul. Mieszka I 82/83, 71-011 Szczecin
Druk zgłoszenia szkody dostępny jest na stronie Compensy - www.compensa.pl bądź w sekretariacie szkoły.
W razie pytań proszę o kontakt z przedstawicielem: Teresa Duniec-Łuksza tel. 603 939 172
UBEZPIECZENIE UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2020/2021